مدرسه یادگیری

مکانی برای توسعه و رشد

مدرسه یادگیری

مکانی برای توسعه و رشد

مدرسه یادگیری

میلاد محی الدین هستم. متولد شهریور 1368 در کرمانشاه،فارغ التحصیل رشته مهندسی برق قدرت از دانشگاه آزاد، دارای اجازه نامه علوم شرعی. انسان ذاتا موجودی علاقمند به رشد و یادگیری است. این غریزه فطری را باید ارج نهیم و در راه پیشرفت آن قدمهای قوی برداریم. لذا در این بلاگ سعی در ارائه آنچه آموخته‌ام دارم.

سرآغاز

میلاد محی الدین | يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۰۲ ب.ظ

ای نام تو بهترین سرآغاز/ بی نام تو کارکی کنم آغاز

                                                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

انسان ذاتا موجودی علاقمند به رشد و توسعه است . این غریزه فطری را باید ارج نهیم و در راه پیشرفت آن قدمهای قوی برداریم .

اولین مسئله داشتن هدف و همت قوی است وبه دل هراس راه ندادن . در میانه راه غول ناامیدی به ما حمله می کند اما باید ایستادگی کرد با مشکلات و ناهنجاری ها مبارزه کرد و از پای ننشست ، مگر اینکه مرگ به سراغمان بیاید که آن هم دست ما نیست ، پس آستینها را بالا بزنید و برای پیشرفت خود قدمی بردارید از همین امروز و همین دقیقه ! استعدادها و امکانات خود را ارزیابی کنید و در هر شرایطی که هستید اولین قدم را بردارید چون خواستن توانستن است . خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و فناوری و وجود دنیای اینترنت امکان استفاده از منابع علمی مختلفی از سرتاسر جهان مهیاست و این شمایید که جهان منتظرتان است تا تغییرش دهید پس بسم الله ، کمرهمت ببندید و دل به دریا بزنید .

 

  • میلاد محی الدین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی