مدرسه یادگیری

مکانی برای توسعه و رشد

مدرسه یادگیری

مکانی برای توسعه و رشد

مدرسه یادگیری

میلاد محی الدین هستم. متولد شهریور 1368 در کرمانشاه،فارغ التحصیل رشته مهندسی برق قدرت از دانشگاه آزاد، دارای اجازه نامه علوم شرعی. انسان ذاتا موجودی علاقمند به رشد و یادگیری است. این غریزه فطری را باید ارج نهیم و در راه پیشرفت آن قدمهای قوی برداریم. لذا در این بلاگ سعی در ارائه آنچه آموخته‌ام دارم.

از جنس دانشجو

میلاد محی الدین | يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۲۳ ب.ظ

دوشنبه 1398/10/2

بعد از 6 سال فارغ‌التحصیلی، امروز دوباره یه سر رفتم دانشگاه. آخ چه روزگاری بود ایام دانشجویی! یادش بخیر. خیلی نوستالژیک بود. راستشو بخواین دلم برای اون روزها تنگ شد، درس و کویئز و امتحان و دوستان و رفقاء و خیلی خاطرات خوش دیگر. اما حیف که نمی‌شود جلوی زمان را گرفت، خیلی زود گذشت، اما گذشتنش به کنار، می‌خواستم یه نکته براتون بگم!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وارد محیط دانشگاه شدم، سری به ساختمان اداری و بعد از آن به دانشکده فنی زدم، هنوز کلاس بچه‌ها تمام نشده و چندهفته‌ای به امتحانات باقی است، الان هم که تو کتابخانه نشستم، چهارپنج نفری دارن مطالعه می‌کنن! ولی یک چیزی هنوز جاش خالیه! منی که 6 سال از دانشگاه دور بودم و تمام کمبودهای زمان خودم رو یادمه، حالا انتظار داشتم محیط دانشگاه تغییر کرده باشه و اساتید و مدیران عزیزتر از جان فکری به حال این دانشجویان بدبخت فلک‌زده کرده باشند. 

آخر دانشجو وقتی دانشجو است اصلاً فکرش کار نمی‌کندlaugh و تابع سیستم به دردنخور دانشگاه است، هر چه آنها بگویند او هم پیروی می‌کند. راستش انتظار داشتم مکان‌هایی و دفاتری توی محیط دانشگاه تأسیس شده باشد جهت کار تیمی و مهارت‌آموزی!!!

حقیقتاً خودم برای این مهم بلند شدم و بعد 6 سال دوباره آمدم دانشگاه! با دفتر ارتباط با صنعت صحبت کردم که یک دفترکاری ازشون بگیرم و قرار شد برای اسفندماه که یک طرح به نام (ایده شو!) شرکت کنم، که متأسفانه بیماری کرونا شروع شد و تاحالا که مردادماه هست فعلا کاری انجام نشد. به امید روزی که بتوانیم از استعداد دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز به بهترین نحو استفاده کنیم.

 

  • میلاد محی الدین

دانشگاه

رشد

نظرات  (۱)

بسیار زیبا و جالب بود یادآوری خاطرات دوران دانشجویی و مهم اینکه هنوز کمبودهای آن دوران را بخاطر داشته و پی راهی برای رفع آن برای دانشجویان در سالهای آتی هستین . این میزان مسیولیت پذیری شما را به آموزش میرساند و ای کاش مسیولین امر کمی اینگونه فکر میکردن و یا نسبت به مسیولیتهایی که در این وادی یا سایر مسایل دارند کمی مسیولیت پذیر بودن آنوقت همه جا گلستان بود نه مکانی برای اخذ نمره و گرفتن مدرک الکی و بدون کاربرد.

ممنونم از مطلب ارزشمند شما .به امید روزی که قدر افرادی همچون شما را که بفکر اصلاح جامعه آموزشی هستید بدانند و امکانات لازمه جهت رفع نواقص در اختیار شما و همکاران تان براحتی قرار بگیرد.

ومن الله توفیق 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی