مدرسه یادگیری

مکانی برای توسعه و رشد

مدرسه یادگیری

مکانی برای توسعه و رشد

مدرسه یادگیری

میلاد محی الدین هستم. متولد شهریور 1368 در کرمانشاه،فارغ التحصیل رشته مهندسی برق قدرت از دانشگاه آزاد، دارای اجازه نامه علوم شرعی. انسان ذاتا موجودی علاقمند به رشد و یادگیری است. این غریزه فطری را باید ارج نهیم و در راه پیشرفت آن قدمهای قوی برداریم. لذا در این بلاگ سعی در ارائه آنچه آموخته‌ام دارم.

دل نوشته

رضوان فیضی قلعه فولاد | شنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۴۲ ب.ظ

کاش میشد زیستن را معنا کرد نمیدانم زیستن همان شاد بودن و به آنها رو ندادن و داشتن تصورات زیبا و رویایی ساختن است؟

من بعضی اوقات گم میشم بین خودم و دنیایم . بعضی اوقات احساس میکنم جا مانده ای هستم در گذشته ای نچندان دور گذشته ای شیرین و گاه پرحسرت گذشته ای پراز رویاهای درهم و برهم گذشته ای که فقط باید همانند عکسی بقاب آنرا درقاب توهم و خیالی دست نیافتنی اگر بشود و بخواهم گاه گداهی بیاد آورم.

آه 

آه از نهادم برمی آید چون نمیدانم از چه من اینگونه لحظاتی از عمر گرانبهایم را اوقاتی هر چند کوتاه نالان میشوم و یا لحظاتی غرق دربافتن رویایی شیرین و دلپذیر از برای آینده.

دنیا ،این دنیای ما در عین بی مقدارش بس بزرگ و شگفت‌انگیز است 

من ،دنیا ،با تو حرفها دارم 

حرفهایی از جنس همین مردم 

از زن و مردشان

از پدر و مادرشان

ای دنیا من با تو بسی بسیار کار دارم

من با تو خیلی خیلی کار دارم

 

 

  • رضوان فیضی قلعه فولاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی