مدرسه یادگیری

مکانی برای توسعه و رشد

مدرسه یادگیری

مکانی برای توسعه و رشد

مدرسه یادگیری

میلاد محی الدین هستم. متولد شهریور 1368 در کرمانشاه،فارغ التحصیل رشته مهندسی برق قدرت از دانشگاه آزاد، دارای اجازه نامه علوم شرعی. انسان ذاتا موجودی علاقمند به رشد و یادگیری است. این غریزه فطری را باید ارج نهیم و در راه پیشرفت آن قدمهای قوی برداریم. لذا در این بلاگ سعی در ارائه آنچه آموخته‌ام دارم.

دلنوشته

رضوان فیضی قلعه فولاد | يكشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۰۵:۵۸ ب.ظ

آسمان دوباره ملحفه سیاه رنگ حریرش را به تن کرده

حریری از جنس اصیلش. و من در اتاق تنها مثل همیشه خیره هستم به آسمان و نگاه میکنم ببینم خدا هم ی گوشه داره منو نگاه میکنه،

آره ، ی ستاره داره بمن چشمک میزنه 

چقدر زیبا و نورانیه 

اسم اون ستاره زیبا که منو مجذوب خودش کرده 

 تو بودی زیبا ، نورانی ، درخشان.

دستمو دراز میکنم بگیرمش، آخه می‌خوام مال من باشه همیشه، اما دوره از من ، نردبون گذاشتم زیر پاهام ،اما بازم دستم بهش نرسید، میدونی

آخه اون خیلی خیلی بالاست 

و من پایینم

روی کف زمین

و اون در آسمان زیبا همچنان با شکوهی که داره چشم منو نوازش می‌کنه و من هر شب به عشق دیدن ستاره ام پرده اتاق را کنار میزنم و میبینم که بهم چشمک و لبخند میزنه و میگه 

مژگانم من هستم پس با امید بیشتر هر شب به آسمان نگاه کن و از من و نورم انرژی بگیر بعد آروم برو  راحت لالاکن ،لالاکن،لالاکن

ستاره زندگیم دوست دارم .

🤗🌹🙏🏻

۱۴۰۰/۰۶/۲

مژگان

  • رضوان فیضی قلعه فولاد

دل نوشته

زندگی

ستاره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی