مدرسه یادگیری

مکانی برای توسعه و رشد

مدرسه یادگیری

مکانی برای توسعه و رشد

مدرسه یادگیری

میلاد محی الدین هستم. متولد شهریور 1368 در کرمانشاه،فارغ التحصیل رشته مهندسی برق قدرت از دانشگاه آزاد، دارای اجازه نامه علوم شرعی. انسان ذاتا موجودی علاقمند به رشد و یادگیری است. این غریزه فطری را باید ارج نهیم و در راه پیشرفت آن قدمهای قوی برداریم. لذا در این بلاگ سعی در ارائه آنچه آموخته‌ام دارم.

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

سرآغاز

میلاد محی الدین | يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۰۲ ب.ظ

ای نام تو بهترین سرآغاز/ بی نام تو کارکی کنم آغاز

                                                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

انسان ذاتا موجودی علاقمند به رشد و توسعه است . این غریزه فطری را باید ارج نهیم و در راه پیشرفت آن قدمهای قوی برداریم .

اولین مسئله داشتن هدف و همت قوی است وبه دل هراس راه ندادن . در میانه راه غول ناامیدی به ما حمله می کند اما باید ایستادگی کرد با مشکلات و ناهنجاری ها مبارزه کرد و از پای ننشست ، مگر اینکه مرگ به سراغمان بیاید که آن هم دست ما نیست ، پس آستینها را بالا بزنید و برای پیشرفت خود قدمی بردارید از همین امروز و همین دقیقه ! استعدادها و امکانات خود را ارزیابی کنید و در هر شرایطی که هستید اولین قدم را بردارید چون خواستن توانستن است . خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و فناوری و وجود دنیای اینترنت امکان استفاده از منابع علمی مختلفی از سرتاسر جهان مهیاست و این شمایید که جهان منتظرتان است تا تغییرش دهید پس بسم الله ، کمرهمت ببندید و دل به دریا بزنید .

 

  • میلاد محی الدین

چند پیشنهاد کاربردی برای کسانی که به دنبال توسعه فردی هستند!

میلاد محی الدین | يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۵۲ ب.ظ

برگرفته از کتاب 200 راز عالی برای دستیابی به موفقیت - رابین شارما

1. بیاموزید که آرام باشید :

یک انسان معمولی کمتر از 30 دقیقه در ماه را در سکوت و آرامش می‌گذراند . مهارت بی‌صدا نشستن و بهره‌گیری از سکوت قدرتمند به مدت دست‌کم 5 دقیقه در روز را در خود بپرورانید . تنها به آنچه در زندگی برایتان مهم است فکر کنید . روی ماموریت‌تان متمرکز شوید . درواقع سکوت طلاست و به گفته‌ی پیشوایان فرقه‌ی زِن(Zen)  _شاخه‌ای از مذهب بودا در ژاپن ، ویتنام و کره_  :

(( این فاصله‌ی میان میله‌هاست که قفس را نگه می‌دارد )) .

  • میلاد محی الدین

10راه کار طلایی برای رسیدن به موفقیت و مدیریت خود

میلاد محی الدین | يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۵۲ ب.ظ
  1. کمتر بخوابید :

این یکی از بهترین سرمایه گذاری­هایی است که می­توانید جهت افزایش بهره­وری و ارزشمندی زندگیتان بنمایید . برای اغلب مردم 6 ساعت خواب در روز جهت حفظ سلامت شان کافیست . به مدت21 روز سعی کنیدروزی 1ساعت زودتر از خواب بیدار شوید و این کم کم به یک عادت قدرتمند مبدل می­گردد.تصورش را بکنید که ماهانه 30ساعت بیشتر وقت دارید تا به کارهای مهم تان برسید.

  • میلاد محی الدین